Grattis lilla far!!

tjO

Som vi alla vet by now så är det lite halvkass frekvens på bloggandet eftersom jag inte har lika enkel tillgång till nätet numer. Och man vill ju skriva lite mera när man väl sätter sig så då blir det inte av.
MEN, när min käre far fyllde år igår (grattis igen!) önskade han sig i present att jag skulle skriva lite oftare, så då ska jag ju självklart göra ett tappert försök i alla fall ;)

Idag har jag äntligen, sex veckor och sextio € senare, fått mitt nya körkort! Om det är nån som har missat det så tappade jag bort min plånbok förut och det har alltså tagit till nu att fixa nytt körkort här nerifrån. Men men, nu är det gjort så slipper man tänka på det iaf :D


Jag nämnde ju senast att jag har börjat klättra igen efter denna gigantonorma downtime på den fronten, och i lördags var vi på ett nytt ställe.
Och DÄR klättrade JAG en TJUGOFEMMETERSVÄGG, utan att nästan känna av nån höjdrädsla alls! Får väl tillägga att det var ganska rejäl pluslutning och rätt enkel klättring, men HÖJDEN var ju ascoolt att den gick så bra. Det blir bättre och bättre det här, det känns :D

Har varit och dykt en del igen också, och påbörjat mitt Advanced cert. Av fem fristående kurser man ska välja ihop har jag gjort två, vilka blev Drift Dive och Wreck Adventure Dive. Riktigt coolt :D
Sen blir det Deep Dive, Underwater Photography och en till som jag inte har valt än. Najs najs.


Nåt annat askul som är värt att nämna är att lilla syster yster äntligen kommer ner snart!! Ska bli skitkul att ha med henne och dyka, klättra, vandra, cykla och allt annat ballt vi håller på med här nere på äventyrsön!
Lilla trollbarnet, ska bli riktigt roligt :D


Meeen, nu ska jag iväg med en företagsgrupp och käka supernajs middag på en av öns bästa resturanger! Som om inte jobbet vore tungt nog redan innan....
;)

Ha det najs folket. Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Broder Johan

Faan daniel du får sluta ha det så jävla najs där nere börjar ju få ångest att jag sa up mig från värmen med all häärlighet och for tillbaka til kylan och snön, fyy bubblan men ha det gött och fortsätt ha det så fett du bara kan, för här är det kallt!! :D



Peace och puss.

2010-01-26 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0