20 nya bilder i bloggalbumet

Tjo!
Bilder enligt överenskommelse ;)
Skulle egentligen varit i omvända ordningen, men det orkar jag inte ändra nu när allt redan är på plats hehe.

Kram på er allihopa!!




Dykning på ett av Mogan-vraken med Blue Explorers


St Lucia i grön vårskrud


Dimmig men asbra vandring med 'Svenska RE' och systeryster


SNÖ på toppen :D:D:D:D


Molnig solnedgång i bergen


Mandelbageriet i Tejeda


Mandelträd och trollbarn


Älskar den här bilden. Kameran i en liten spricka och två nyfikna troll som tittar in ;)


Min syster i ett nötskal (bokstavligen nästan)


Vandring med kickass-sis


Kalle och syrran i en cool liten ravin


Att bada i bergen, det är livet det


Boulderklättring


Roque Nublo, och snö på Tejde (Teneriffa)


Taskigt ljus men cool bild :)


Mera boulderklättring!


Mandelblommor


Vy i sen eftermiddag, uppifrån Cruz de Tejeda.


Tamadaba (gamla urskogen) mot Teneriffa


Klättring!!



Kommentarer
Postat av: Morris

Åh vilka bilder!!!!!! Nu blir jag otroligt sugen på att få se bergen i sin gröna skrud med blommande mandelträd och allt. Däremot lämnar jag gärna klättring och dykning till dem som bättre behärskar detta.Nu kommer snart mor och far ner, men sen kanske man skulle hitta en liten restresa för en sugen mormor. Visst skulle du åka hem i maj? Stor kram lilla gubben!

2010-03-06 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0