morr morr

TjO!

Idag kommer supermormor ner och hälsar på över två veckor! Ska bli jättemysigt, och riktigt kul också eftersom hon förmodligen kommer vandra i bergen lika mycke som jag :D
Hon landar nu om ca fem minuter, så jag ska skynda mig hem och städa lägenheten lite till innan hon trillar in med transfer-bussen.

Var på gymmet för första gången på tre veckor i morse, grymt skönt. Känner mig inte det minsta sjukt längre, även om man känner att kroppen är lite klenare än senast ja var där hehe.

Alltid trist då man missar en vandringsdag, men jag behövdes inte där uppe idag och det var ju perfekt att jag kan möta morris nu istället då. Annars hade hon fått sitta ute med allt bagage och häcka i typ sex timmar innan jag kom hem igen, för Julia är borta hela helgen så hon hade inte heller kunnat möta nå tidigare.
Så detta blev helt enkelt utmärkt! Hoppas bara allt går fint med bussen och så, fast jag är inte egentligen orolig. Det är ju trots allt supermorris som är på ingång ;)

Vi hörs igen, kram på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0